poniedziałek, 26 października 2015

WYNIKI KONKURSU

Z radością ogłaszam, że konkurs się odbył, a decyzja odnośnie zwycięzcy została podjęta.
Lecz zanim do tego dojdziemy...
Chciałabym podziękować wszystkim, którzy śledzą mojego bloga. Zarówno tym, którzy obserwują go od samego początku, jak i tym, którzy zaczęli chociażby dzisiaj.
Każdy z Was wiele dla mnie znaczy. Cieszę się niezmiernie, że znalazły się osoby, które zainteresowała moja historia. Jeszcze bardziej cieszę się, widząc, że na niektórych wywarła takie wrażenie, że myślą o niej nawet w szkole, czy na zajęciach.
To naprawdę miłe. Kidy zaczynałam, rok temu, nie myślałam, że uda mi się znaleźć wiernych fanów.
Dziękuję za Wasze wyświetlenia, wszelkie opinie i za to, że jesteście. 
Kocham Was <3

Dziękuję również wszystkim, którzy wzięli udział w konkursie. Wasze ulubione sceny i ich opisy naprawdę chwytały za serce. Czułam, że naprawdę interesuje Was to opowiadanie.
Mówiąc tak bardzo nowocześnie "autorka puakaua, czytając", jednak w pozytywnym tego wyrażenia znaczeniu.
Doceniam każdy komentarz, jednak musiałam wybrać jeden zwycięski. Inaczej bym nie dała rady napisać specjala xD
Tak więc jednogłośnie, bo tylko ja głosowałam, (ale ćśś) podjęłam decyzję:
Konkurs na najciekawszy opis ulubionej sceny z opowiadania wygrywa:

ANDATEJKA

Serdecznie gratuluję. 
Twoja wiadomość, o czym zresztą pisałam w komentarzu pod notką, sprawiła, że się zwyczajnie popłakałam. To było coś <3
Zgodnie z obietnicą, w nagrodę otrzymujesz udział w halloweenowym specjalu.
Będę się do Ciebie odzywać w tej sprawie :P

Wszystkim pozostałym jeszcze raz serdecznie dziękuję i zapraszam do brania udziału w kolejnych konkursach, które na pewno pojawią się w przyszłości. 

2 komentarze:

  1. Ieee, myślałam, że Shine-chan wygra w porównaniu z nią moje było malutkie i skromniutkie.
    Kurczę, taki debiut ^^ muszę kupić jakieś nowe ubranko żeby ładnie wypaść przed twoimi bohaterami ^^ No przed Sebciem nie wypada pojawić się w brzydkim stroju xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Wybacz, że trochę spóźnione, ale gratuluję Ci, Nami z okazji roku i 1 dnia od założenia bloga :)
    Oby tak dalej ;P

    OdpowiedzUsuń

.