niedziela, 26 października 2014

Początek

        Witam serdecznie wszystkich fanów Kuroshitsuij, oraz wszystkich przypadkowych ludzi, którzy w jakiś sposób dotarli do mojego malutkiego, prywatnego kawałka internetu.
        Blog powstał jako miejsce do publikacji mojego fanowskiego opowiadania na podstawie mangi i anime Kuroshitsuji. Historia dzieje się pod samiutki koniec XIX wieku, kiedy Sebastian ma już innego pana, dokładnie panią. Więcej fabuły zdradzać nie będę. Mam nadzieję, że znajdzie się parę osób, którym spodoba się to, co będzie się tutaj pojawiać. 
        Oczywiście liczę na konstruktywną krytykę z Waszej strony, ponieważ to, co tutaj opublikuję, wciąż podlegać będzie końcowej korekcie. Mam wobec tego opowiadania większe plany, ale wszystko zależy od tego, jak zostanie ono odebrane wśród ludzi, bo jak wiadomo, trudno obiektywnie ocenić samego siebie. 
        Będę wdzięczna za wszystkie podpowiedzi, wytykanie błędów (językowych, gramatycznych, ortograficznych, czy interpunkcyjnych - nie jestem ideałem) oraz pomysły na dalsze losy bohaterów. Zastrzegam sobie jednak prawo do kasowania nic nie wnoszących wypowiedzi, takich jak "to jest do dupy", "skasuj to gówno". To znaczy, oczywiście, możecie tak pisać, ale byłabym niezwykle szczęśliwa, gdybyście dodali do tego krótkie wyjaśnienie swojej opinii, bym miała szanse poprawić to, co uważacie za owe "gówno".
        To tyle ode mnie, życzę miłej lektury.
        PS Jak tu się robi wcięcie w akapicie...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.