środa, 11 marca 2015

Rozdziału dzisiaj nie będzie!

Z powodu poprawy egzaminu, którą mam jutro, niestety będę musiała po raz pierwszy nie dotrzymać terminu. Spałam poprzedniej nocy ledwie 4 godziny, denerwuję się i muszę całą resztę energii poświęcić na naukę, bo od tego zależy moje zaliczenie roku.
Mam nadzieję, że mi wybaczycie. 
W ramach przeprosin macie tutaj moje dwa najnowsze rysunki. Miałam dodać je do notki, ale jako, że jej nie ma, ot niech będzie chociaż tyle.
Jeszcze raz przepraszam i obiecuję w sobotę wrzucić dłuższa notkę.



2 komentarze:

  1. Szkoda :( Ale powodzenia na egzaminie i wyśpij się porządnie!
    A rysunki są świetne :D wprawiasz się ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam w takim razie niecierpliwie na sobotę i mam nadzieję, że wszystko dobrze Ci poszło ! ;)

    OdpowiedzUsuń

.