piątek, 10 lipca 2015

Ogłoszenie

Z okazji Animatsuri, na które się dzisiaj wybieram, miałam ustawić dodawanie notki, ale niestety kot nasikał mi na łóżko i zamiast betowania, musiałam wszystko prać. Dlatego podziękujcie mojemu kociemu maleństwu, ale w tę sobotę rozdziału być nie będzie. W ramach zadośćuczynienia dodam w środę dłuższy rozdział i może nawet yaoicowy special, jeśli zdążę go do tego czasu skończyć.
Wybaczcie, w sumie powinniście, nie zdarza mi się często ( o ile w ogóle, nie pamiętam Oo) nie dotrzymywać terminów, więc ten jeden raz jakoś musicie znieść.
Idę się szykować. Miłego weekendu wszystkim.

PS Podczas Animatsuri zamierzam przemycić kilka ulotek mojego bloga, nic specjalnego, ale reklama to reklama. Ciekawe, co z tego będzie. xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

.